štvrtok 28. decembra 2017

Glossybox Dear Santa Edition

Ahojte!
Pretože opäť meškám s novembrovým boxom, tak ho tu pre vás mám práve dnes. Novembrový box prišiel s témou Dear Santa, preto som dúfala, že v ňom budú produkty, ktoré by si priala každá z nás, možno nejaké novinky alebo nejaké luxusné miniatúrky. 





Box bol klasický ružový s čiernym logom Glossyboxu. Na obálke Glossy magazínu bola žena s krásnym sviatočným make-upom. V magazíne sú vždy popisy produktov (ktoré uvidíte nižšie), aká edícia nasleduje ďalší mesiac (v decembri to má byť Cold Days, Warm Hearts Editon, čo znie veľmi zaujímavo, box však ešte doma nemám a veľmi sa teším) a návod na líčenie z obálky. 

Na beauty boxoch je vždy najzaujímavejší ich obsah, a preto sa poďme pozrieť, čo sa v tomto boxe ukrývalo.


Afterspa
Magic Makeup Remover
S touto pomôckou sa sny o ľahkom odlíčení stanú skutočnosťou. Táto jemná handrička odstráni aj ťažko odličovateľný make-up bez veľkej námahy a samozrejme bez zbytkov. Stačí na to štipka teplej vody. Odstraňuje make-up z tváre, ale aj očí. Vďaka svojmu hebkému materiálu je handrička vhodná aj pre citlivú pleť.
Cena: 9,95 € za kus

Podobné handričky na odličovanie už mám doma dve a rada ich používam. Brávam si ich so sebou aj keď niekam cestujeme, pretože stačí troška vody a môžete sa odlíčiť. Je to veľmi praktické, pokiaľ so sebou nechcete ťahať aj produkty na odličovanie. Navyše tým, aká je handrička hebučká, si odličovanie s ňou aj celkom úživam. 




Doucce
Freematic Blush Duo + Case
Ako stužka na darčeku, tak kompletizuje táto lícenka každé líčenie. Tento zamatovo jemný produkt dodáva pleti sviežosť a jemnú kontúru. Vďaka svojej ľahkej, dlho držiacej a bezolejovej formuly jemne prekrýva pleť a vytvára prirodzený efekt, bez toho, aby sa lícenka počas dňa rozmazávala.
Cena: lícenka - 11,75 € za 3,7 g (v boxe plné balenie tohto produktu), obal (paletka) 8,40 € za 1 kus 

Tento produkt bol na stránke Glossyboxu vopred odtajnení a viem, že sa z neho veľa dievčat tešilo. V komentároch písali, ako sa naň tešia a ako dobre vybrali. Ja sa však musím priznať, o tejto značke som ešte nikdy nepočula a ani po jej vyhľadaní na internete ma ničím nezaujala. Lícenka vyzerá pekne, obal je ok, ale s drahšími značkami by som ho neporovnávala. Okrem toho by sa mi viac páčil, keby na ňom bola iba značka (ale chápem, že keď ide o spoluprácu s Glossyboxom, tak na obale chceli mať logo aj oni) alebo by bol čisto čierny. Každopádne sa na lícenku veľmi teším. V paletke však ostalo jedno miesto na iný produkt a na stránke sa písalo, že v nasledujúcom boxe príde produkt, ktorý sa tam môže vložiť. Som veľmi zvedavá, skvelý by bol nejaký rozjasňovač.


Garnier Olia
Farbglanz Elixier
Táto starostlivosť o farbené vlasy nemá mastnú formulu, je obohatená o prírodné oleje kvetov, dodáva vlasom lesk a zintenzívni silu farby, a to všetko inkluzívne s príjemnou kvetinovou vôňou. 
Cena: 5,95 € za 150 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Ja síce mám zafarbené vlasy, ale naposledy som sa rozhodla pre odtieň, ktorý je presne taký ako moja prirodzená farba, pretože si vlasy už viac nechcem farbiť. Preto neviem, či tento olejček využijem. Zrejme ho podarujem mamine, ona ho možno použije častejšie ako ja. Vonia naozaj krásne a viem si predstaviť, že to musí byť veľmi príjemné mať také voňavé vlasy.


Eau Thermale Avéne
Trixera Nutrition Face and Body Lotion
Staraj sa o svoju pleť počas celej zimi, pokým nepríde Santa. Len o svoju? Najlepšie o pleť celej rodiny. Tento produkt je určený pre denné používanie na suchú pleť a ideálny je pre malých aj veľkých. Rýchlo sa vstrebáva, regeneruje pokožku, posilňuje prirodzenú bariéru pleti a dodáva hydratáciu, bez toho, aby zanechal mastný film. Vhodný aj pre citlivú pleť. 
Cena: 14,90 € za 200 ml, v boxe 100 ml tohto produktu

U nás doma sa vždy nájdu nejaké produkty od značky Avéne. Túto značku proste máme radi. A ani nie až tak, skôr môj drahý. Preto aj z tohto krému sa bude tešiť práve on. Krém mi pripadá veľmi praktický, hlavne vďaka tomu, že sa dá použiť ako na tvár, tak aj na telo. Presne niečo také môj drahý potrebuje. Stále sa ma pýta, že na čo je daný krém a takto sa ním môže ponatierať pokojne aj celý.


L.O.V
Lovinyty Long Lasting Nail Laquer
300 - Mauve Majesty
Odmeň svoje nechty pred sviatkami nejakou dlho držiacou farbou - sedem dní výdrže, luxusná farba bez odlupovania sa. Tento lak je štýlovo zabalený v exkluzívnom talianskom skle. Pritom sa jedná o jedinečnú kombináciu vysokokvalitného štetčeka a inovatívnej formulácie. 
Cena: 5,99 € za 11 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Značka L.O.V ma zaujala hneď ako prišla na trh. Už mám doma niekoľko produktov tejto značky a rada by som vyskúšala aj tento lak. Nechty si už veľmi nelakujem, no na tento si už nejakú príležitosť nájdem. Ten obal sa mi naozaj páči, odtieň je úplne dokonalý.


Navyše do boxu boli pridané štítky na darčeky, kde môžete napísať, pre koho daný darček je. Sú veľmi pekné, ale ja ich nevyužijem, pretože darčeky som odovzdala už v novembri, keď sme boli na Slovensku a s drahým sme si tento rok nadelili šteniatko, budeme prerábať obývačku a tak si pod stromček darujeme len nejaké maličkosti. Ale odložím si ich na ďalší rok, určite ich použijem potom.

Moje hodnotenie tohto boxu
Z tohto boxu ma potešil každý jeden produkt, aj keď všetky nevyužijem práve ja, ale mám ich komu darovať a viem, že potešia iných. Produkty boli pekne skombinované, niečo z dekoratívky, niečo na vlasy, niečo na tvár a telo, niečo na nechty. Najviac ma potešila handrička na odličovanie a lícenka. Celkovo by som box hodnotila známkou 2, ale s hviezdičkou, pretože bol s tých vydarenejších.

Čo hovoríte vy na tento box? Potešili by vás tieto produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára