nedeľa 3. decembra 2017

Lookfantastic adventný kalendár 2017

Ahojte!
Chcela by som vám predstaviť adventný kalendár od značky Lookfantastic. V tomto článku budem aj postupne každý deň pridávať, čo v ňom daný deň bolo. Tak ak ste zvedavé aj na obsah, môžete každý jeden deň nakuknúť.



Tento adventný kalendár stál 94,95 €, čo je naozaj vysoká cena. Obsahovať má však produkty v hodnote 327 €, čo si spolu spočítame. Má sa v ňom ukrývať 25 kozmetických produktov v plnej veľkosti alebo v cestovných baleniach. 25 je ich preto, že v Amerike sa darčeky rozbaľujú ráno 25. decembra. V tomto prípade mi to nevadí, o darček viac :)


Ako z vonku, tak aj zvnútra má kalendár krásny dizajn. Produkty sa ukrývajú v škatuľkách, ktoré sú rozmiestnené po 4 šuplíčkoch. 


Navyše má kalendár aj zrkadlo, a tak je možné ho využiť aj po adventom období. Uložiť si doň môžete šminky, šperky alebo nejaké maličkosti. Ja si ho vezmem k rodičom a budem v ňom mať kozmetiku, aby sa nevaľála kade-tade. 

Poďme si už ale ukázať, čo všetko som v kalendári našla...




ČÍSLO 1
V prvej krabička som našla veľmi zaujímavý rúž od značky Illamasqua. Konkrétne je to rúž z rady Lava Lips Marbled Lipstick v odtieni Vixen. Som veľmi zvedavá, aký bude na perách. Má peknú farbu a taký zamatovo matný finiš. 
Rúž má 3,6 g a jeho cena je 23,45 €.



ČÍSLO 2
V druhej škatuľke som našla čiernu očnú linku Fierce Flicksod značky Ciaté. Z tej by som sa normálne veľmi potešila, no jednu už mám z Glossyboxu. Budem mať do zásoby, no ja nosím linku možno tak raz za mesiac, preto ich toľko nepotrebujem. Možno ju niekomu posuniem alebo poputuje do súťaže. 
Táto linka má 1,7 ml a stojí 18,95 €.



ČÍSLO 3
Prvé menšie balenie som objavila v krabičke číslo 3. Ide o šampón scalp detox exfoliating pre-wash treatment od značky Grow Goregeous, o ktorej som ešte nepočula. Šampón však príjemne vonia a ja sa neviem dočkať, kedy ho vyskúšam. Práve mám dva šampóny otvorené, tak musí chvíľočku počkať. 
Tento šampón stojí 19 € (190 ml), v kalendári bolo cestovné balenie, ktoré obsahuje 50 ml. Cena by bola teda 5 €.



ČÍSLO 4
V ďalšej škatuľke som našla krém ultra repair cream od značky First Aid Beauty. Je to pleťový krém určený pre suchú pleť. Momentálne používam krém od značky Weleda, ktorý som našla v Box4you, ale keď mi dojde, určite začnem používať tento. Značka mi je úplne neznáma, tak sa aspoň zoznámime :).
Tento krém je v plnom balení a jeho cena je 11,95 €.



ČÍSLO 5
V krabičke číslo 5 som objavila mini micelárnu vodu flash cleanse micellar water od značky balance me. Má upokojovať pleť a predchádzať začervenaniu pleti. Má byť vhodná aj pre citlivú pleť. Som zvedavá, micelárky používam takmer každý deň.
Táto micelárka stojí 18,95 € za 180 ml, táto mini má 30 ml, čo vychádza cca 3,15 €.



ČÍSLO 6
Na Mikuláša som v krabičke našla in transit camer close-up od značky this works, čo má byť maska, hydratačný krém a báza pod make-up v jednom. Obsahuje rôzne rastlinné oleje a kofeín, ktorý dodáva pleti svieži vzhľad odbúrava únavu. Som na to zvedavá, ak by tento krém bol dobrý ako báza, tak by som si ho pokojne kúpila aj znova. No, uvidíme...
Tento produkt stojí 35,45 € za 40 ml, táto miniatúrka 15 ml by stála cca 13,29 €.



ČÍSLO 7
V krabičke číslo 7 sa ukrýval celkom zaujímavý produkt. Ide o telový sprej H2o illuminating tan mist body, ktorý obsahuje zlaté trblietky. Je od značky James Read, ktorú vôbec nepoznám. Na leto bude tento produkt skvelý, ale v zime ho nevyužijem, takže si hodnú chvíľu poleží v šuplíku.
Tento sprej stojí 17,45 € za 100 ml, taktže týchto 30 ml by ste kúpili za cca 5,23 €.



ČÍSLO 8
V krabičke číslo 8 sa ukrýval airy cream od značky Redken. Tento krém napomôcť vlasom udržať si pekné brčky bez použitia tepla. Ja nemám brčkavé vlasy, takže tento produkt nevyužijem, ale niekomu ho podarujem.
Cena tohto produktu je 13,95 € za 150 ml, takže za týchto 30 ml by ste zaplatili 2,79 €.



ČÍSLO 9
Pod číslom 9 sa ukrýval banana setting powder od značky Bellapierre. Tento púder som už mala v nejakom boxe, takže ho poznám a som rada, že ho budem mať do zásoby. Značku mám taktiež celkom rada, mám už od nej niekoľko produktov.
Tento produkt stojí 24,99 €.




ČÍSLO 10
V krabičke číslo 10 bola maska renaissance mask od značky Oskia London. Táto maska má byť veľmi účinná proti vráskam, má obnovovať bunky pleti a dodávať jej novú energiu, má taktiež čistiť upchaté póry. Maska sa vraj po aktivovaní zafarbí z ružovej na bielu farbu a vonia po ruži a harmačeku.
Cena tejto masky je 65,45 € za 50 ml, takže za týchto 10 ml by ste zaplatili 13,09 €.



ČÍSLO 11
V škatuľke číslo 11 som našla body wash od značky Molton Brown. Značku som vôbec nepoznala, takže som zvedavá. Samozrejme posúdiť podľa sprchového gélu sa to nedá, no tak či tak som aspoň spoznala novú značku. Tento sprchový gél vonia veľmi príjemne a má hustejšiu konzistenciu. To je zatiaľ všetko, čo o ňom viem povedať.
Tento sprchový gél stojí 23,45 € za 300 ml, takže za týchto 100 ml by ste zaplatili približne 7,80 €.



ČÍSLO 12
V 12. krabičke som našla krém vinosource moisturizing sorbet od značky Caudalie, ktorú už poznám. Nič som od nej neskúšala, ale sledujem aj zahraničné blogy, na ktorých sa značka objavuje častejšie. Tento krém má veľmi príjemnú vôňu a pekný obal. Teším sa na testovanie.
Cena tohto krému je 26,95 € za 40 ml, táto miniatúrka má 15 ml, čo by stálo približne 10,10 €.



ČÍSLO 13
V 13. krabičke som objavila moroccanoil treatment od značky Moroccanoil. O značke som už počula, čítala... Nikdy som však neskúšala a keďže som na olejček počula veľa chváli, veľmi sa z neho teším.
Cena tohto olejčeka je 15,29 za 25 ml, v kalendári bola miniatúrka s 15 ml, čo by stálo približne 9,17 €.



ČÍSLO 14
V krabičke číslo 14 som našla advanced repair sleeping facial od značky Korres. Jedná sa o nočnú masku, ktorá má dodávať hydratáciu, upokojovať. Maska sa má rýchlo vstrebať. Som veľmi zvedavá, aká bude.
Táto maska stojí 25,95 € za 40 ml, v kalendári bola maska, ktorá má 16 ml, čo by stálo 10,38 €.



ČÍSLO 15
V ďalšej škatuľke bol štetec od vlastnej značky Lookfantastic. Vyzerá veľmi pekne, je jemnučký, určite mu nájdem nejaké využitie.
Neviem, koľko štetec stojí, pretože na stránke som ho nenašla. Zrejme bol špeciálne vytvorený len pre kalendár alebo príde do predaja neskôr.




ČÍSLO 16
Nasledujúci deň som našla v krabičke instant brows ceruzku na obočie od značky Model Co. Od tejto značky už nejaké produkty mám a prirovnala by som ich kvalitou ku značky Maxfactor. Z ceruzky na obočie sa veľmi teším, pretože rada testujem veci na obočie. Ceruzka má skvelú farbu, ktorá mi sedí, nie je vôbec s teplým podtónom. 
Cena tejto ceruzky je 29,45 €.



ČÍSLO 17
V 17. krabičke bol queen of hungary mist od značky Omorovicza Budapest. Jedná sa o telový sprej od našich maďarských susedov. To ma veľmi potešilo. Sprej má krásnu vôňu a ja ho určite budem používať, no takéto ľahké voňavé spreje mám radšej na leto. V zime používam ťažšie vône. 
Tento sprej stojí 29,45 € za 50 ml, tento má 30 ml, čo by stálo 17,67 €.



ČÍSLO 18
V 18. krabičke bol balzam na pery original nipple balm od značky Dr. Lipp. Tento balzam sa stal celosvetovo rožšíreným produktom, ktorý si obľúbilo mnoho ľudí. Má zanechávať pery jemné, vyživené a lesklé. Pôvodne bol však vytvorený ako balzam na bradavky pre kojace ženy, a tak sa rýchlo stal multitalentom. Použiť sa môže aj na nechtovú kožtičku, končeky vlasov, ekzém, popáleniny, extrémne suché miesta na pokožke, ale pokojne aj na bábätkovský zadoček. Som veľmi zvedavá na tento produkt, pretože ak bude naozaj taký dobrý, tak som ochotná si ho kupovať.
Cena tohto balzamu je 16,95 € za 15 ml, v kalendári bola miniatúrka s 4 ml produktu, čo by stálo 4,52 €.



ČÍSLO 19
V 19. krabičke bol krém na ruky la source ultra-moisturising hand therapy od značky Crabtree & Evelyn, o ktorej som ešte vôbec nepočula. Špecializuje sa na telovú kozmetiku ako telové mlieka, sprchové gély, krémy na ruky, ale vyrába aj sviečky. Som zvedavá, aký bude tento krém na ruky, pretože u nás sa krémy na ruky rýchlo míňajú. 
Cena tohoto krému je 9,45 € (25 g).



ČÍSLO 20
V 20. škatuľke som objavila pro-collagen marine cream od značky Elemis. Tento krém má pôsobiť proti vráskam, dodávať hydratáciu, regenerovať pleťové bunky. Ja si nemyslím, že už potrebujem krémy proti vráskam, ale prevencia tiež nie je na zahodenie. Možno tento krém niekomu podarujem a možno si ho nechám.
Cena tohto krému je 84,45 € za 50 ml, táto miniatúrka má 15 ml, čo by stálo 25,33 €.



ČÍSLO 21
V 21. krabičke bola handrička na odličovanie the amazing microfibre cleansing cloth od značky magnitone, o ktorej som ešte nepočula. Takéto handričky mám rada a niekoľko ich už doma mám. Rada si ich beriem na cesty, aby som so sebou nemusela ťahať sto odličovacích produktov. 
Cena tejto handričky je 14,45 € za dva ks, takže za jeden by ste zaplatili približne 7,22 €.




ČÍSLO 22
V 22. škatuľke sa nachádzala paletka očných tieňov od značky High Definition,ktorú vôbec nepoznám. Paletka je však veľmi pekná, má krásne odtiene a kvalitný obal. Navyše je v paletke aj štetček aj zrkadlo, čo je veľmi praktické. 
Cena tejto paletky je 33,95 €.



ČÍSLO 23
Normálne by som teraz napísala v predposlednej krabičke, ale tento kalendár má o krabičku viac, takže v 23. krabičke som objavila maxlash volumizer mascara riasenku od značky Doucce, túto značku som nedávno spoznala vďaka Glossyboxu, tam bola lícenka tejto značky. Na riasenku som zvedavá, no musí chvíľku počkať v šuplíku.
Cena tejto riasenky je 18,59 € za 13,5 g, táto mini verzia má 7 g, čo vychádza na 9,63 €.



ČÍSLO 24
Až teraz prichádza predposledná krabička, škoda, že to už končí. V tejto škatuľke som našla olejček na tvár moroccan rose superfood facial oil od značky Dr Botanicals. Značku nepoznám, no olejček sa mi na prvý pohľad zapáčil a ja sa teším na jeho používanie. 
Jeho cena je 50,45 € za 30 ml, za túto 15 ml verziu by ste zaplatili približne 25,22 €.



ČÍSLO 25
V poslednej škatuľke tohto kalendára bol set hello glow od značky pixi. Zo setíku sa veľmi teším a som zvedavá na to, aké tieto produkty budú. Po značke som už dlhšiu dobu pokukovala, tak som veľmi rada, že ju konečne môžem vyskúšať. Recenzia určite bude na blogu.
Cena tohto setíku je 23,99 €.

Moje hodnotenie tohto adventného kalendára
Adventný kalendár od Lookfantastic sa mi páčil tento rok zo všetkých naviac. Páči sa mi jeho dizajn, to, že ho môžete potom využiť na ukladanie kozmetiky alebo iných drobností. Produkty v ňom boli taktiež skvelé a ja som sa tešila z každého jedného. V tomto kalendári sa mi najviac páčil štetec, olejčeky, telový sprej, handrička na olíčnie a samozrejme setík od Pixi. 

Poďme sa však pozrieť ešte na počty. Lookfantastic adventný kalendár mal hrdú cenu 94,95 €. Obsahoval však produkty v celkovej hodnote približne 365 €, čo naozaj nie je málo. Pre mňa sa tento kalendár oplatil a určite si ho zaobstarám aj na budúci rok.

Čo hovoríte vy na tento adventný kalendár? Páčil by sa vám?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára