nedeľa 17. decembra 2017

Môj prvý CC beauty box

Ahojte!
Dnes vám chcem ukázať svoj prvý CC beauty box. Po tomto boxe som už dlhšie pokukovala, no je o čosi drahší, tak som si vždy povedala, že mi ho netreba. Bývajú v ňom však značky ako MAC, Smashbox, Too Faced, Benefit a podobne, a to ma prehovorilo, aby som ho vyskúšala. Aký produkt ma však nalákal najviac? To sa určite dozviete v tomto článku...




Krabička tohto britského beauty boxu vyzerá veľmi pekne. Je čierna s bielym nápisom, pričom písmenká CC sú zlatej farby. Boxík je zaviazaný mašličkou, ktorú keď rozviažete, môžete box otvoriť a nakuknúť. Ja som sa ho nemohla dočkať...


Avšak prvé, čo uvidíte nie sú produkty, ale akýsi kúsok látky. Hoci je to pekné, neviem tomuto kúsku nájsť žiadne využitie. To je však nepodstatné, poďme sa pozrieť na tú dôležitejšiu časť, a to produkty, ktoré boli vo vnútri...




Na fb stránke tohto boxu vždy ukážu jeden produkt, ktorý si v tomto boxe nájdete. V tomto prípade to bol soft matte longwear foundation od značky Fenty Beauty. Áno, od Fenty Beauty! Od kedy som počula, že Rihanna má svoju kozmetickú značku, chcela som niečo vyskúšať. A keď som na fb videla, že tento make-up bude v boxe, bolo rozhodnuté. 
Make-up má 32 ml a odtieň 170, ktorý je pomerne svetlý, a tak by mohol sedieť veľa ženám. Mne sadol perfektne, no zatiaľ som odskúšala len ten odtieň. Recenzia určite bude neskôr, keď ho poriadne odskúšam.



Ďalším produktom tohto boxu bola riasenka my fair lashes od značky Velvet 59. Táto značka je mi neznáma. Po vyhľadaní na internete som prišla na to, že značka je vegánska, nepodporuje testovanie na zvieratách a v ich produktoch nie sú žiadne parabény. Táto značka taktiež nepatrí medzi tie najlacnešie, takže som zvedavá, aká bude táto riasenka. Na prvý pohľad však vyzerá dobre.




Tretím produktom bol rúž la matte color drenched matte lipstick od značky Too Faced. Zo značky Too Faced sa poteším vždy, nech je to čokoľvek. Nič na pery od tejto značky ešte nemám, takže to bude moja premiéra. Veľmi sa teším na skúšanie tohto rúžu.


A ako posledné boli v boxe dve vzorky vôní. Jedna je od značky la perla a druhá od Lolita Lempicka.


Ja hodnotím tento box známkou 1. Sú v ňom len produkty, ktoré využijem a z ktorých mám ohromnú radosť.

Tento box uvidíte na blogu zrejme častejšie, pretože som si zatiaľ zaplatila na 3 mesiace. Uvidíme, aké budú ostatné boxy a podľa toho sa rozhodnem, či si box ponechám alebo nie. Ale môj prvý sa mi teda veľmi páči.
Čo hovoríte vy na tento box? Páči sa vám? Využili by ste tieto produkty? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára