nedeľa 11. februára 2018

Moje vianočné a narodeninové darčeky

Ahojte!
Pri prečítaní nadpisu článku ste si možno povedali, či mi šibe a že som asi trošku prispatá. Ale niektoré darčeky som dostala oveľa neskôr, čakala som na ne, aby som mohla skompletizovať článok. Skôr než však začneme s tými darčekmi, chcela by som sa vám veľmi poďakovať za 200-tisíc zobrazení blogu! Za to pre vás určite usporiadam súťaž, hneď ako skončí tá o mydlovú kyticu od e-shopu Sloth.sk.
A teraz sa už poďme pozrieť, čo všetko som dostala...


Túto kyticu som dostala k narodeninám od šéfovcov. Spolu s bonboniérou, ktorú sme s drahým zjedli ku nejakému filmu. A samozrejme som ju zabudla odfotiť.



Druhú kyticu som dostala od môjho drahého spolu s bonboniérou, ktorú som taktiež nestihla odfotiť.



Želala som si nové zimné topánky, pretože som si kúpila novú bundu. Vybrala som si sivú a preto som si priala aj sivé topánky. Dostala som tieto od značky Rieker. Sú veľmi pohodlné a teplé. Nosím ich naozaj rada.


Ku bunde a topánkam som dostala aj hodiacu sa čiapku, ktorú taktiež rada nosím.



Niekoľko sladkostí a čokoládových Mikulášov som dostala tiež.


Masku na vlasy som už súrne potrebovala. Dostala som túto od Loreal. Práve ju používam a zatiaľ som spokojná.



Gumičiek do vlasov nikdy nie je dosť, pretože sa veľmi rýchlo strácajú. Dostala som moje obľúbené gumičky od Invisibobble v peknom darčekovom balení v tvare cukríku. V tomto balení bolo 9 gumičiek v troch rôznych farbách.


Dostala som aj jeden z mojích najobľúbenejších korektorov. A rovno dvakrát. Keď sa mi jeden minie budem mať do zásoby.


Od značky Balea som dostala tabletky do kúpeľa. Ešte stále som ich neskúšala, tak ani neviem, či tvoria penu, šumia alebo dodávajú len vôňu. Každopádne vyzerajú krásne a aj takáto maličkosť dokáže poriadne potešiť.


Ďalšou maličkosťou, ktorá ma veľmi potešila je toto mydlo na ruky v tvare perníčku. Na Vianoce si ho budem každý rok plniť mydlom a hrdo si ho postavím na umývadlo. Nie je to len milučké mydlo, ale aj krásna vianočná dekorácia.




Veľkú radosť mi urobilo aj toto krásne balenie Bilou sprchových pien. Okrem pien boli v balení aj dve kozmetické taštičky. Tých však už mám toľko, že neviem, čo s nimi, tak som si jednu nechala a druhú som poslala kamarátke.



Veľmi ma potešila aj táto paletka od značky Bh cosmetics, ktorá vyšla v spolupráci s nemeckou youtuberkou Mrs Bella. Táto youtuberka je mi veľmi sympatická a rada sledujem jej videá, preto ma paletka, ktorú ona navrhla veľmi potešila.




Praktickým a zároveň nádherným darčekom bola táto kefa na vlasy. Je veľmi podobná tangle teezru, ale má o čosi krajší dizajn s anjelskými krídlami. Na kozmetickom stolíku vyzerá skvelo.


Od drahého som dostala aj predplatné jedného zaujímavého boxu. Neobsahuje len kozmetické produkty, ale aj všelijaké iné drobnosti, ktoré potešia. Môj prvý My little box si môžete pozrieť v článku My little box - women edition.


A posledným darčekom bol obraz s fotkou mojich chlpáčov. Z tohto darčeku som sa tešila najviac. A keďže nastali komplikácie pri objednávke, tak sme dostali dva. Jeden visí v obývačke a jeden v spálni.

Čo poviete? Ja si myslím, že som musela poslúchať, keď som dostala toľko krásnych darčekov. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára