piatok 9. februára 2018

My little box - women edition (január)

Ahojte!
Od drahého som dostala predplatné jedného boxu. Nazýva sa My Little Box a vznikol vo Francúzsku. Ja som dostala ročné predplatné nemeckej verzie tohto zaujímavého boxu...


My Little Box stojí 17,50 € mesačne a koncept tohto boxu sa zakladá na krabičke plnej prekvapení, ktorá vám  príde každý mesiac domov. V boxe majú byť 3 beauty produkty, z toho je vždy jeden od vlastnej značky tohto boxu a dva od partnerských značiek, ktoré s boxom spolupracujú. Ďalej v ňom môžete nájsť lifestyle produkty, nejaké doplnky, dekorácie, či iné prekvapenia. 

Ja som po tomto boxe pozerala už dlhšiu dobu a jedného dňa som to povedala môjmu drahému. Hneď mi box objednal, a to rovno na celý rok. Takže je pred nami dlhých 12 mesiacov...


Januárový My Little Box prišiel s témou Women. Ide o ženskú silu, o sebadôveru v seba samú, o lásku k sebe samej, ale aj o feminizmus. Už na dizajne boxu vidieť ženské farby a pekný citát od Leny Dunnam. 


Začnem rovno kozmetickými produktami, ktoré som v boxe našla. Ukrývali sa v bielom plátenom vrecúšku s červeným nápisom I´ve got the power. 


Okrem kozmetických produktov boli vo vrecúšku motivačné nálepky, rôzne ponuky a akcie, tak ako aj kartičky s kódmi na zľavy.



Prvý produkt je od značky My Little Beauty, čo je vlastná značka tohto boxu. Jedná sa konkrétne o tonikum s ružovou vodou a extraktom z jazmínu. Tonikum má pleť čistiť, osviežovať a vyhladzovať. Používať sa má ráno a večer, jednoducho sa nanesie na vatový tampónik. Na tomto produkte sa mi veľmi páči obal, je veľmi ženský a myslím, že aj na kozmetickom stolíku bude vyzerať skvelo. Okrem toho ma zaujalo, že vo vnútri tohto tonika sú aj lupienky. A navyše produkt prekrásne vonia a ja sa už teším na jeho používanie. 


Ďalšie dva kozmetické produkty sú od značky LOV. Od tejto značky už doma nejaké produkty mám (hlavne z Glossyboxu). V tomto boxe som objavila lak na nechty a rúž. Laky na nechty tejto značky sa rýchlo stali veľmi populárnymi, a to nielen kvôli svojím elegantným obalom, ale hlavne vďaka množstvu odtieňov a celkovej kvalite. Laky majú dlho vydržať, nelúpať sa, neblednúť. Ja si nechty často nelakujem, no tento lak si nechám a vyskúšam ho. Podobný odtieň ešte nemám, takže sa bude do zbierky hodiť. Rúže tejto značky som už skúšala a tento som neotvorila, pretože ho už doma mám. Áno, presne v tomto odtieni. Jedná sa o jasný červený odtieň. Rúže od LOV sú vysoko pigmentované, majú dobrú výdrž a taktiež široký výber odtieňov. 


V boxe bola taktiež veľká plátená taška s vytlačenými menami známych silných žien, ktoré sa pustili do boja za práva žien, motivovali iné ženy, aby sa nebáli ukázať svoju silu a nebáli sa prehovoriť. Konkrétne ide o Simone Veil, Fridu Kahlo, Emmu Watson a Michelle Obama. 


Kniha, ktorú som objavila ma zaujala na prvý pohľad. Sú v nej krátke príbehy, ktoré zobrazujú silu ženský priateľstiev, ale aj príbehy o ženách, ktoré i keď len malým činom, pomohli ostatným ženám o krôčik vpred. Teším sa na čítanie, určite su ju dám na nočný stolík a každý deň pred spaním si jeden príbeh prečítam.



Ako ďalšie som z boxu vytiahla malé červené vrecúško s bielym nápisom. Po jeho otvorení som objavila kartovú hru pre ženy (samozrejme ju môžete hrať aj s chlapmi). Karty majú na zadnej strane rovnaký vzor ako samotný box. Na prednej strane je vyobrazená Beyonce Knowles, ktorá je tiež známa vďaka svojmu boju za práva žien. 


Ako posledné som v boxe našla nálepku na notebook so vzorom boxu a opäť pekným citátom. Nálepka je veľmi kvalitná, už som ju skúšala lepiť na notebook, problém je však v tom, že na čiernom nevynikne. Farby sú také polopriehľadné a dobre by to vyzeralo na svetlom notebooku. Snúbenec má strieborný no nedovolil mi nalepiť to naň. Nevadí, ja určite niečo vymyslím. Nálepky na klávesnicu som samozrejme hneď nalepila. Moja klávesnica teraz vyzerá ženskejšie a veselšie.

Moje hodnotenie tohto boxu
Mne osobne sa tento box veľmi páči, pretože je iný ako obyčajné beauty boxy. Všetky v boxe mi príde premyslené, pekne doladené a pri jeho otváraní som bola veľmi zvedavá a tešíla som sa z každej jednej veci, čo som z boxu vytiahla. Už teraz sa neviem dočkať ďalšie My Little Boxu.

Čo hovoríte vy na tento box? Zaujal vás alebo skôr nie? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára