piatok 2. marca 2018

My little box Me time edition (február)

Ahojte!
Dnes pre vás mám článok s odhalením obsahu nového boxu My little box. Vo februári to bola Me time edícia, v ktorej ide o to, aby sme si vzali čas len sami pre seba, urobili si pohodlie, uvoľnili sa. Téma je to veľmi zaujímavá, ale ako sa k nej hodili samotné produkty?

Boxík bol už na prvý pohľad naozaj krásny. Mal veľmi pekný dizajn.



Po otvorení boxu som ako prvé našla jednu kresbu a malý zošítok, v ktorom sa píšu tipy ako si užiť čas aj o samote. Môžete ísť do prírody, spraviť si wellness deň (pleťová maska, kúpeľ, masáž), čítanie obľúbených kníh alebo sledovanie seriálov...



Po vybratí týchto papierových príloh som už zbadala nejaké produkty. Na prvý pohľad ma zaujalo ako je to pekne všetko zladené.


Prvým produktom od značky My little box boli tieto deliče prstov, kroré slúžia ako pomôcka pri lakovaní nechtov. Ja niečo také nepoužívam, ale vyzerá to veľmi pekne a ja som sa rozhodla ich podarovať (aj spolu s nasledujúcimi dvomi produktmi) jednej kamarátke, ktorú by som chcela na svadbe za družičku. Mám pre ňu nejaké prekvapenie a tieto produkty by som k tomu pribalila. Určite bude článok na blogu. 



Ďalším produktom je pomôcka na čistenie pleti. Ja niečo podobné už doma mám, no nepoužívam to, pretože mám Foreo kefku. Preto som sa aj tento produkt rozhodla podarovať.


K predchádzajúcemu produktu sa veľmi hodí čistiaci gél. Tento je od značky My little beauty, čo je taktiež vlastná značka tohto boxu. Gél je rovnako zladený ku dizajnu celého boxu. Ja však mám čistiacich produktov veľa, preto aj tento bude podarovaný.


Ďalším produktom, ktorý som z boxu vytiahla je telové mlieko lipikar lait od značky La Roche-Posay. Toto telové mlieko je vhodné pre bábätká, deti aj dospelých. Ešte som ho neskúšala, no pár produktov tejto značky som už doma mala a vždy som bola spokojná.


Šampón sa vždy zíde a mňa v boxoch vždy poteší. Tento je od značky Guhl z rady repair & balance. Je s vôňou medu a mlieka a ja mám túto kombináciu v kozmetických produktoch veľmi rada. Šampón som si už vyložila do kúpeľne a teším sa na jeho používanie.


Keď si človek už dopraje chvíľku len pre seba, maska nesmie chýbať. Teda aspoň u mňa je to tak. Látkové masky na pleť som si veľmi obľúbila. Na masku hydra bomb od Garnier som písala už aj recenziu, ak by vás teda zaujímala, určite nakuknite. Túto na unavenú pleť som ešte neskúšala. Najbližšie to však napravím.



A posledným produktom z tohto boxu je malý organizér, do ktorého sa zmestí 9 rúžov. Moja zbierka rúžov sa vďaka beauty boxom dosť rozšírila, a tak sa mi nový určite zíde. Už stojí na kozmetickom stolíku naplnený mojimi drahšími luxusnejšími rúžmi.

Moje hodnotenie tohto boxu
Februárový my little box a hlavne edíciu Me time hodnotím známkou 1. Produkty sa k téme hodili a boli dobre vybraté. Box ako celok pôsobil krásne zladene a určite by potešil nejednu z vás. 

Ako sa vám páči tento box? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára